Monday, November 10, 2008

Tahallul AWAL

10 Nov 08- now on aku baru ja dapat tahallul awal( pre-merdeka), yela baru abis paper yang paling menakutkan aku. Memang nitemare gler..... Pagi tadi aku exam law.... entahla aku memang berserah ja pada ilahi...... Tapi yang paling bez aku dapat jawab paper TITAS dengan jayanya. Coz mase tengah hari tadi aku dok lepak kat masjid sambil beruzlah pada allah supaya tolong aku dalam exam petang tue.. Aku dok lepak ngan member aku(Zaki, Jiming, Umar n Ustaz Bob), memang seronokla sebab dapat wat last preparation ngan dorang. Malam semalam pulak aku wat discussion ngan amir mihrab, adlani, n ustaz bob.. peghh memang cuak gile. Tapi life need to go on, so aku sahut jela cabaran. Yang penting kite enjoy n jangan lupe pada tuhan yang banyak membantu. Sekarang mase aku ngah tulis ni aku ngah lepak kat asrama aku kat umah adlani n sufi, dorang ni asyik sakat aku jaa. Hissy same lapun ngan si dewa hangin ni.. lah.

No comments: