Thursday, November 6, 2008

AHLAN WASAHLAN


wElcome to my world!!!!!! assalamualaikum, hai blog ni baru ja dicetuskan aku bila balik dari semayang jumaat. Ntahla tibe-tibe mase sujud terakhir hati aku memberi idea baru untuk membina satu lembaran untuk semua.... Pergh skema la plak ayat aku ni.... Terutama pada pendebat-pendebat universiti malaysia slamat datng to my webste n give me some advices yang bole tolong memantapkan blog aku ni.... Hah satu lagi harap dapat eratkan lagi la our friendship...... Satu lagi kepada member-member usim spt dewi, mihrab, hangin, karam singh, pakwe kuda, n semua memberz yang kenal aku budak-budak SLISS n SMkS 18 slalu la layan blog aku, zaassss ajelah apa yang ada kat dlm ni......... tapi xlah mantap mane baru beginer ja.. Untuk smua slamat menempuhi final exam n gud luck to all. Ape pun yg pnting kite enjoy!!! Harap semua boleh bg commentz yg membina n bg pengajaran pada semua....

No comments: